Bankowość internetowa PBS24 komfortowy dostęp do Twoich środków przez Internet |
Usługi | Bankowość internetowa PBS24 |
Bankowość internetowa PBS24 | Funkcjonalność serwisu |
BEZPIECZEŃSTWO LOGOWANIA Dzięki funkcji logowania z kodami SMS masz jeszcze większą pewność, że Twoje internetowe konto bankowe, a także ulokowane na nim środki są bezpieczne. |
WIZYTÓWKA RACHUNKU Masz dość problemów z podawaniem innym swojego numeru rachunku? Bankowość elektroniczna pozwala na wysyłkę numeru rachunku w formie wizytówki w wiadomości SMS lub e-mail. |
UPROSZCZONY FORMULARZ PRZELEWU Definiowanie przelewu w zaledwie kilkanaście sekund? Tak, z bankowością elektroniczną to możliwe. Formularz znajdujący się na głównej stronie bankowości elektronicznej pozwala definiować przelew od razu po zalogowaniu się do bankowości. |
DEFINIOWANIE ODBIORCÓW ORAZ PŁATNOŚĆI Definiowanie nowych odbiorców oraz płatności jeszcze nigdy nie było tak proste. Dzięki bankowości elektronicznej zarówno odbiorcę jak i przypisaną do niego płatność zdefiniujesz za pomocą jednego formularza. |
ZARZĄDZANIE PORTFELAMI Bankowość elektroniczna pozwala na samodzielne łączenie rachunków posiadanych w Banku w portfele indywidualne, a także wybrać portfel, który ma być automatycznie pokazywany po zalogowaniu do bankowości. |
Jak uruchomić usługę?Aby uruchomić usługę wystarczy założyć Rachunek depozytowy. Wniosek należy złożyć za pośrednictwem Oddziału Internetowego Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu. Wypełnienie wniosku zajmuje kilka minut. |
Blokowanie dostępu do instrumentów płatniczych |
Bankowość elektroniczna |
W jakiej sytuacji należy zablokować dostęp?
Jak zablokować dostęp? W celu zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej należy: 1. Wejść na stronę logowania do serwisu - online24.pbswpoznaniu.pl, 2. Wybrać opcję "Zablokuj dostęp", 3. Wprowadzić numer login, który ma zostać zablokowany, 4. Wprowadzić ostatnio używane hasło do logowania, 5. Wybrać przycisk "Zablokuj", 6. Zweryfikować czy wyświetlony komunikat potwierdza zablokowanie dostępu do serwisu. Zablokowanie dostępu jest bezpłatne. Po zablokowaniu dostępu należy poinformować o tym fakcie Polski Bank Spółdzielczy w Poznaniu za pośrednictwem jednego z niżej wymienionych kanałów komunikacji:
lub udać się do najbliższej placówki Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu w celu wydania nowego hasła do serwisu. |
Bankowość internetowa |